5 روش لیفت ابرو در خانه
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : دو شنبه 28 فروردين 1402
نظرات


لیفت ابرو بدون جراحی

تا حالا کمی با دست ابروهایتان را به سمت بالا کشیدید؟ این کار شما را جوان تر نشان می دهد. اگر این کار را انجام دادید حتما واکنش تان این بوده است که وای خدای من چقدر جوان شدم. اگر شما هم این کار را انجام دادید یا جلوی اینه رفتید و گفتید که ابروهایم من را پیرتر نشان می دهد. تنها نیستید خیلی از افراد در ایران و جهان این مشکل را دارند. همه در سن 40 سالگی با این مشکلات روبه رو می شوند که به آن ابروی افتاده می گویند.

اگر شما هم ابروی افتاده دارید به جای خوبی آمدید تا روش های بدون جراحی درمان آن را پیدا کنید. لیفت ابرو بدون جراحی یکی ازبهترین روش های درمان ابروهای افتاده است. دیگر با این روش ها نیازی نیست که هزینه زیادی بکنید یا زیر تیغ جراحی بروید. عوارض این روش ها خیلی کم تر هستند.روش های بدون جراحی لیفت ابرو هم وجود دارند که هیچ عوارضی ندارند. این روش ها لیفت ابرو در خانه هستند که ادامه آن ها را هم بررسی می کنیم. در ادامه با ما باشید تا با لیفت ابرو در خانه و بدون جراحی بیشتر آشنا شوید.

لیفت ابرو در خانه

 

به مرور زمان با بالا رفتن سن ابروها ظاهرشان تغییر می کند. آنها نازک و افتاده می شوند. این می تواند صورت را از آنچه که هست. میکاپ ارتیستان برای درمان این مشکلات کارهایی مثل تتو و میکرو نیدلینگ ابرو انجام می دهند. این روش ها بیشتر برای زنان انجام می شود. ولی در سال های اخیر بعضی از مردان سلبریتی برای اینکه پیر به نظر نرسند این کارها را انجام می دهند. البته روش آن ها با زنان فرق دارد. ولی با پیشرفت علم دیگر این روش ها زیاد پیشنهاد نمی شود چون عوارض زیادی دارند و ماندگار نیستند.

جدا از این ها این دو روش کمی تابلو هستند. بعنی مشخص است که فرد ابروهایش را با روش های کلینیکی یا هر چیزی دستکاری کرده است و طبیعی نیست. برای همین متخصصان روش لیفت ابرو را پیشنهاد می کنند. ولی اوایل این روش هم خوب نبود چون با روش های جراحی انجام می شود. لیفت ابرو به روش جراحی عوارض زیادی دارد برای همین متخصصان دنبال لیفت ابرو بدون جراحی رفتند تا با کمکش با کمترین عوارض ابروهای افتاده را درمان کنند.

با بالا رفتن سن عظلات صورت ضعیف و شل می شوند و در نتیجه ابرو می افتد. ابروهای افتاده چهره فرد را به صورت دائم خسته و بی حال نشان می دهند. همچنین می تواند آن ها را فردی خشمگین نشان دهد. برای همین لیفت ابرو را انجام می دهند تا چهره ای شاداب، خوشحال و جوان تر داشته باشند. این روش برای بالا بردن ابرو و از بین بردن خط پیشانی انجام می شود که ابروها را هم فرم و چروک پیشانی را از بین می برد.

درمان افتادگی ابرو در خانه

کسانی که

  • چین و چروک پیشانی دارند.
  • ابروهای افتاده دارند.
  • خطوط عمیق بین دو ابرو دارند.
  • دنبال زیباتر شدن ابرو هستند.
  • می خواهند ابروهایشان فرم دیگری داشته باشد.

در این روش بدون هیچ تیغ و بستری شدنی لیفت ابرو انجام می شود. این روش نسبت به لیفت ابرو با جراحی معایب خیلی کمتری دارد و برای افراد مناسب تر است. هر چند که این روش نیمه دائمی و موقت است؛ ولی بیشتر کارشناسان و متخصصان زیبایی آن را پیشنهاد می کنند. لیفت ابرو بدون جراحی خود چندین روش دارد که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم. یکی از مهم ترین آن ها که هیچ عوارضی ندارد لیفت ابرو در خانه است که در ادامه آموزش آن را می دهیم.

لیفت ابرو بدون جراحی

این روش همه فواید که لیفت ابرو دارد را به شما می دهد. فوایدی مثل بالا بردن ابرو، از بین بردن چین و چروک پیشانی و فرم دادن بهتر به ابرو. البته عوارض این روش خیلی کمتر است چون قرار نیست زیر تیغ بروید. همچنین دیگر قرار نیست صورتتان برید شود و مدت زمان زیادی را صبر کنید تا خوب شود بعد مردم ابروهایتان را ببینند. بعد از لیفت ابرو بدون جراحی می توانید آثار آن را ببینید و به رخ بکشید، بدون اینکه پوست آسیب دیده باشد.

این روش اگر توسط افراد حرفه ای با مواد با کیفیت انجام شود هیچ معایبی ندارد. البته ممکن است در بعضی از روش های لیفت ابرو بدون جراحی پوست حساس واکنش نشان دهد. ولی در روش لیفت ابرو در خانه هیچ عوارضی دیده نمی شود.

هزینه لیفت ابرو در سال 1402 به چند عوامل بستگی دارد. روش های بدون جراحی لیفت ابرو زیاد هستند که قیمت هر کدام متفاوت است. اگر به طور خلاصه بگویم هزینه لیفت ابرو بدون جراحی در سال 1402 به روش لیفت ابرو، متخصص لیفت کار، مرکز لیفت ابرو، مواد و شدت مشکل بستگی دارد. قیمت این روش ها از 200 هزار تا 5 میلیون تومان متغییر است.

هزینه لیفت ابرو در خانه

برخلا لیفت ابرویی که با جراحی انجام می شود این روش دائمی نیست. لیفت ابرو بدون جراحی چندین روش دارد که دوام آنها با هم فرق دارد. لیفت ابرو در خانه روشی موقتی است؛ ولی به نسبت دیگر روش ها برتری دارد چون هزینه کمتری دارد و عوارضی ایجاد نمی کند.

خیلی ها فکر می کنند که لیفت ابرو در دراز مدت باعث ریزش ابرو می شود. خب این درست است ولی برای روش های جراحی لیفت ابرو. در روش های لیفت ابرو بدون جراحی اگر مواد مناسب توسط افراد حرفه ای به کار رفته باشد باعث ریزش ابرو نمی شود. برای همین توصیه می کنیم که لیفت ابرو را حتما با مواد با کیفیت و توسط متخصصان ابرو انجام دهید. البته روش های لیفت ابرو در خانه نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شوند، بلکه ابرو را تقویت می کنند.

لیفت ابرو با هایفوتراپی، یکی از جدیدترین روش های لیفت ابرو بدون جراحی که از انرژی امواج اولتراسوند استفاده می شود. این روش به منظور درمان ابروهای افتاده و از بین بردن چین و چروک پیشانی انجام می شود.

درمان ابروی افتاده

در هایفوتراپی لیفت ابرو انرژی اموج اولتراسوند با شدت و فرکانس بالا به پوست تابانده می شود. این انرژی وارد لایه های عمقی پوست می شود. گرما و انرزی ایجاد شده باعث می شود که پوست کشیده و سفت شود. این باعث درمان ابروهای افتاده و خطوط اخم پیشانی می شود.

در اولتراپی از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود. مکانیزم عمل اولتراپی هم مثل هایفوتراپی است با ایجاد گرما در لایه هایی عمیق پوست کلاژن سازی را تقویت می کند. فکر کنم خودتان هم بدانید کلاژن در تقویت و جوان سازی پوست نقش اصلی را دارد.

با تقویت کلاژن سازی پوستسفت تر و چین و چروک ها از بین می روند. این روش لیفت ابرو بدون جراحی یکی از بهترین درمان افتادگی ابرو و پین و چروک پیشانی است. ممکن است بعد از این درمان حس کنید پوستتان سفت است. این عادی است و بعد از مدتی از بین می رود. بعد از 8 تا 12 ماه بعد از انجام این درمان افتادگی ابرو حداکثر نتایج آن را می توانید ببینید.

لیفت ابرو بدون جراحی

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است. در این روش برای تزریق بوتاکس بخش هایی مشخص می شوند. سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، محل های مشخص شده بی حس می شوند. سپس بوتاکس از قسمت های بی حس شده تزریق می شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آن ها و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود. این روش تا 5 ماه ماندگاری دارد و چند دقیقه طول می کشد. بعد از لیفت ابرو با بوتاکس نیازی به استراحت نیست.

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با لیزر یک روش دیگر برای بالا بردن ابروی افتاده بدون جراحی است. شاید قبلا شنیده باشید که از لیزر برای سفت کردن و رفع شل شدگی پوست استفاده می شود. چون این روش می توانید کلاژن سازی پوست را تقویت کند. با گرم شدن ماهیچه های اطراف ابرو، آن ها منقبض می شوند و به سمت بالا می روند.

بلافاصله بعد از درمان اثرات این روش را می توانید با چشمان خود ببینید. این روش در مقایسه با تزریق بوتاکس بهتر است چون هیچ ماده ای به بدن تزریق نمی شود. ولی با توجه به اینکه در ان برش ایجاد می شود احتمال عفونت وجود دارد. همچنین این روش نسبت به بقیه روش ها گران‌تر است.

لیفت ابرو در خانه با نخ

از دیگر روش های بالا بردن ابرو بدون جراحی، لیفت ابرو با نخ است. در این روش برش هایی 2 تا 4 میلی متر در ابرو زده می شود. اندازه این برش ها بستگی به پوست، شدت افتادگی ابرو و متخصص لیفت کار دارد و بعد نخ هایی از طریق این شکاف ها وارد ابرو می شوند.

شاید فکر کنید که این روش جدید است. ولی باید بهتان بگویم که از 1990 از این روش برای درمان افتادگی ابرو استفاده می شود. ولی در سالیان اخیر لیفت ابرو با نخ پیشرفت زیادی کرده و عوارضش به شدت کم شده است. این روش برای افراد 30 تا 50 سال که هنوز پوستشان زیاد پیر نشده، مناسب تر است.از نخ برای رفع چین و چروک در گردن و لپ نیز استفاده می شود. مکانیزم بدن به این شکل است که وقتی برش کوچکی در ان ایجاد می شود به آن واکنش نشان می دهد.

در واکنش به ان کلاژن بیشتر تولید می کند که این کلاژن پوست را چوان تر می کند. البته این برش باید در جای مناسب و به اندازه مناسب باشد. همچنین بهداشتی باشد که پوست عفونت نکند. تاثیر این روش حدود یک سال می ماند و عوارض چندانی ندارد. فقط مدتی طول می کشد که زخم ها خوب شوند( فقط چند روز) و در یک روز اول کمی صورت قرمزو ورم می کند. نا گفته نمایند که این روش یکی از ارزان ترین روش لیفت ابرو است.

لیفت ابرو با نخ در خانه

 

اگر دنبال روشی براب درمان ابروی افتاده در خانه هستید به جای خوبی آمدید. در ادامه با ما همراه باشید تا تا با این روش ها آشنا شوید. همچنین در زیر می توانید آموزش لیفت ابرو در خانه را ببینید.

کتیرا دارویی است که می توانید آن را در عطاری ها تهیه کنید. بعد یک بند انگشت کتیرا را با مقداری آب مخلوط کنید. بعد با مسواک یا براشی تمیز آن را روی ابروهایتان بزنید و ان را به شکل دلخواه در بیاورید. این روش لیفت ابرو در خانه خیلی به صرفه است و هیچ عوارضی ندارد. اگر صورت را نشورید و  ابرو خیس نشود این روش تا 24 ساعت دوام دارد.

لیفت ابرو با کتیرا

یکی دیگر از درمان های ابروی افتاده در خانه استفاده از وازلین است. لیفت ابرو در خانه با وازلین خیلی راحت است ابتدا آن را با مقداری روغن نارگیل یا کرچک مخلوط کنید. اگر می خواهید که ابروهاینتان رنگ بگیرند می توانید پودر سایه چشم نیز با آن مخلوط کنید. این ترکیب را با استفاده از مسواک یا براشی تمیز به آبروها بزنید و آن ها را به فرم دلخواهتان در بیاورید. یادتان باشد این روش موقتی است و بعد از شستن ابرو اثرش از بین می رود.

لیفت ابرو در خانه با وازلین

شاید این روش آسان ترین راه برای لیفت ابرو در خانه باشد. لیفت ابرو با صابون خیلی راحت است. ابتدا صابون مخصوص را انتخاب کنید و در جهت رشد ابرو آن را به ابرو بمالید. برای اینکه ابرو حالت بهتری بگیرید بعد از این کار می توانید ابرو را شانه بزنید. یادتان نرود که این روش موقتی است و ماندگاری زیادی ندارد. ولی در عوض هیچ عوارضی ندارد و کاملا ایمن است.

لیفت ابرو با صابون

عسل موادی شگفت انگیز در دنیای زیبایی است چون خواص زیادی دارد. به دلیل خاصیت چسبندگی عسل، می توانید از آن برای بالا بردن ابرو استفاده کنید. لیفت ابرو در خانه با عسل هم خیلی راحت است. کمی از آن را به ابرو بزنید و آن ها را به سمت بالا بیاورید. این کمک می کند که ابرو رو به بالا فیکس شود و از انچه که هست پر پشت تر به نظر برسد.

لیفت ابرو در خانه با عسل

اگر دز زمینه زیبایی و محصولات مراقبت از پوست سر در بیاورید می دانید که در بیشتر محصولات مراقبت از پوست آلوئه ورا به کار رفته است. آلوئه ورا یک گیاه جادویی برای پوست و بدن است. شما می توانید از این مواد برای لیفت ابرو در خانه استفاده کنید. برای استفاده از آلوئه ورا برای درمان ابروی افتاده کمی از ژل آلوئه ورا را از گیاهش خارج کنید. بعد آن را با کمی روغن طبیعی مثل روغن نارگیل یا اسطوخودوس ترکیب کنید.

آن را آنقدر هم بزنید تا مخلوطی خمیری و چسبناک به دست بیاید. بعد از اینکه به شکل خمیری در آمد. با استفاده از مسواک یا براش مناسب ان را به سمت بالا به ابروهای تمیز بزنید. یادتان نرود حتما باید ابروهایتان تمیز باشد. بعد از اینکه ابروهایتان را به سمت بالا شانه زدید آن ها حالت می گیرند. لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا روشی موقت برای بالا بردن ابرو است. جدا از این‌ها آلوئه ورا باعث تقویت ابرو می شود. چون سرشار از مواد معدنی و ویتامین های متعدد است.

لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا

ابروی افتادی کابوسی است که می تواند هر فرد را که به سن 35 سال رسیده است درگیر خود کنید. برای درمان این روش و از بین بردن چین و چروک پیشانی لیفت ابرو بهترین درمان است. ولی این روش اگر با جراحی انجام شود عوارض زیادی دارد. ولی لیفت ابرو بدون جراحی و در خانه هیچ عوارضی ندارد که ما امروز ان را بررسی کردیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود